Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kamila01 | użytkownik

imię i nazwiskoJACEK adresBOURNEMOUTH/ŚWIDWIN zarejestrowany13.01.2009 @23:37:27 ostatnio na stronie23.06.2017 @20:56:27



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwkamila01.iportfolio.pl/
digarty298 komentarze4152 posty na forum1

komputer / sprzęt
Łożyska kulkowe, pcv 100mm, proca do unieruchamiania zwierząt (bolcówka) ,przedłużacz,do ich związywania ,szperacz+akumulator od zdjęć nocnych ,trutka na szczury dla ptaków rzadko spotykanych i trudnych do fotografowania,no i jeszcze dzida, kilka kamieni i saletra, a w rezerwie karbid...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~adamphoto    25.09.2009 @17:38:32
_______
"Zdarzają się chwile, kiedy mam wrażenie, że to Bóg sprawił,
iż w tej właśnie chwili i w tym miejscu znalazłem się z moim aparatem, aby móc wykonać zdjęcie"
---
~enoughlove    17.09.2009 @21:31:10
jejku.. jaki przeuroczy piesio na profilu
_______
...
~adamphoto    17.09.2009 @19:14:44
_______
"Zdarzają się chwile, kiedy mam wrażenie, że to Bóg sprawił,
iż w tej właśnie chwili i w tym miejscu znalazłem się z moim aparatem, aby móc wykonać zdjęcie"
---
~haniak    07.09.2009 @22:58:38
A mnie się wydaje, że już lepiej być nie może. Dzięki!
~damiankck    07.09.2009 @22:40:53
tzn na 250 w gore lekkie szumy widac ale do 230 jest wszystko ok, jestem zadowolony za taka kase
_______
daamian.ownlog.com <-- ZAPRASZAM
~damiankck    07.09.2009 @22:39:56
aha. nie no pytam bo mam sigme i ogolnie podobne zdjecia wychodza
_______
daamian.ownlog.com <-- ZAPRASZAM
~damiankck    07.09.2009 @22:38:35
ze tak zapytam mozna wiedziec jaki masz tele ?
_______
daamian.ownlog.com <-- ZAPRASZAM
~SABIRA    03.09.2009 @21:41:22
...to jest p a s j a !!!! ...szczęśliwi Ci co znają to uczucie
...nie ma innej opcji, by pasjonat bez sprzętu chodził, byłabym zdziwiona gdybym to od Ciebie usłyszała
~SABIRA    03.09.2009 @21:39:09
...dla mnie też fotografia jest fotografią bez ingerencji ps...kadr jeszcze zwłaszcza na etapie takim jak mój, kiedy nie zawsze mi się udaje od razu ładnie skadrować...nie lubię zdjęć, które są w zasadzie grafiką z małym elementem foto...a Twoje fotki, to widać, że to foto, ładne, czyste, dobre i po prostu bardzo ładne...
~SABIRA    03.09.2009 @21:35:15
...fajnie, kolejne pozytywne zdanie, jestem coraz bliższa podjęcia tej decyzji, także następne wakacje będę chyba cudowne...dzięki śliczne
~SABIRA    03.09.2009 @21:32:05
...to widać po fotkach, robisz je z pasją...dlatego są tak urocze...a ponadto ładnie patrzysz, bo trzeba ładnie patrzeć, umieć to spojrzenie złapać sprzętem, by kogoś tym zauroczyć
~SABIRA    03.09.2009 @21:26:59
...a powiedz mi tylko jeszcze, czy jesteś zadowolony z 70-300VR...przymierzam się i zbieram opinie...jesteś na tak?
~SABIRA    03.09.2009 @21:24:37
~SABIRA    03.09.2009 @21:23:38
...a u Ciebie mało coś zachodów?...nie pmiętam, czy wogóle je masz w galerii......ale świat zwierząt masz prześliczny
~SABIRA    03.09.2009 @21:21:35
...tak wiem, cenię go i coraz bardziej lubię...ale dopiero się poznajemy i powolutku zaprzyjaźniamy...
~SABIRA    03.09.2009 @21:20:02
...tak, nie wiem jak Ciebie, ale mnie zachody zawsze skłaniają do zadumy...każdy...każdy inny i inne myśli wywołuje, a przy tym cudne widoki są...a nad wodą zachody są po prostu przeurocze, bo odbicie w wodzie dostarcza dodatkowych widoków i tego mi brakuje, bo tylko w wakacje mogę się tym napawać...
~SABIRA    03.09.2009 @21:11:33
...wiesz o tym, bo od dawna z przyjemnością je oglądam i piszę to w komentarzach...marzę o takich fotkach i w ujęciach i w jakości...ale jeszcze i doświadczenie i wiedza mała, a w sprzęcie też braki...ale powolutku...
~haniak    01.09.2009 @20:03:04
Nie, to nie mrożonka! To jak najbardziej letnie wydanie...
Dzięki serdeczne!
~haniak    31.08.2009 @16:04:45
Dzięki! Świetne fotki!
~funnullone    31.08.2009 @12:19:16
Ale to nie jest drawskie tylko sławskie w lubuskim
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem.. jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali..
~InvisibleSlave    30.08.2009 @23:38:12
nie mam pojęcia nie znam się.. ale takie coś bardziej 'fikuśne' by musiało być.. nie mam pomysłu jak to opisać.
ostatnio edytowane: 2009-08-30 23:39:08
~InvisibleSlave    30.08.2009 @16:18:10
nie wiem według mnie za "zwyczajne" w odniesieniu do zdjęć..
ale to moje skromne zdanie tylko ; )
~Shyann    29.08.2009 @18:42:56
No proszę ^^
Trafiłam :D
;p
~Parusater    18.08.2009 @00:40:42
kamilo bom odporna na wiedzę i cierpię na chroniczny brak wolnego czasu. Zdjęcia robie z doskoku, nie mam wyczucia tego aparatu :/ zbyt rzadko trzymam go w ręce...
pozdro
~firletka1    13.08.2009 @22:27:34
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt